Vi drar till fjällen!

Sälen it will be!! F*N VA NAJS!!!
Är så sinnessjukt taggad att det inte kan gå annat än bra!
Jag,Fröken R. och grabbarna grus. Snart går jag upp i atomer av exhaltering(?) WIHOOOO!!!
Drar med mig laggen också så kanske man kan ta en tur på morgonen och natursnön tillåter,skulle vara trevligt att få ösa på ordentligt en gång innan säsongen är över.Men det beror ju förstås på om dom får plats i bilen! 
K. har ju nu beslutat att göra sig av med sin "pappa-räser" kanske började han känna sig lite väl vuxen med både hus och Volvo 855 eller så kanske det började rycka i "leknerven" så han istället vill ha nått billigare som inte gör så mycket om man rollar den grön och sladdar lite extra med i varje kurva ;-)
Hur som, oavsett vilken bil vi tar så kommer åtminstonde jag och Fröken R. ha en guldhelg."Svart-på -en-kvart" är redan nerpackat, här ska byggas goggelbränna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0