mrs.sleepy

Uppe med tuppen var jag imorse och besökte gymmet där ett tungt (la på en extra etta på varje låt! NÖJD! ) Pump-pass väntade i vanlig onsdag-på-eftermiddagsvecka-ordning ,tätt följt av en svängom med crosstrainern.Riktigt skönt,men satan i gatan va träningsvärk jag har, fast det är ju förstås från annandags-pumpen.
Eftersom jag var uppe så tidigt så hade jag planerat att jag, när jag kom hem skulle ge mig på diverse bestyr som skjutits upp men efter att jag fyllt magen med min smarriga avokadoshake (se recept nedan!) så vill kroppen inget hellre än att krypa ner under en filt i soffan och somna in till ljudet av disney-channel! Välbehövligt tror jag dock för jag vaknade utvilad, på glatt humör och fylld med energi (..och läckra kuddavtryck i hela plytet!..) ca 10 minuter innan det var dags att knata ner mot jobbet.Fantastiskt!

Sen råkar det vara så att jag vet en (två med habibi!) som ska på bröllop i sommar för på vägen till kneget så kikade jag ner i postlådan och där låg ett sött litet rosa kuvert med ett underbart inbjudningskort med fantastiskt söta små blommor på.. Väl värt den långa väntan kan jag säga!
Så det är väl bara att önska all lycka till de lyckliga tu, M  & F  som gett oss möjligheten att få närvara på denna cermoni!
Vi bugar och bockar!

AvokadoShake

Du behöver:
3dl hallon ,frysta går bra
1 Avokado

Kakao
Kanel
Linfrö
1 msk olivolja
en bit färst ingefära
vatten alt. yoghurt el.mjölk(ev.kokosmjlk men då kan du utesluta oljan.)

Blanda alla ingredienser i en mixer och drick, alt. ät med sked som glass beroende på konsistens.
Önskas mer protein kan man knäcka i nån/några äggvitor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0