The weather is SWEEET!

You spend your life doing what you´re told,
growing old
Reach and run all this time
For something you just left behind
Music from open doors
Laughter was never forced
And never,never being lonely

(Daniel Lemma är SÅ underskattad!)

Har haft en UNDERBAR dag idag , och klockan är bara 12.23.Galet!
Somnade på soffan igår så vaknade imorse när babe tände en brasa innan han skulle till jobbet, låg och kollade på elden en liten stund innan jag gick upp och packade väskan för gymmet.

07.30 stod jag och ca 15 andra tappra själar och Pumpade järnet.
Efter det tänkte jag ta mig en sväng om med crosstrainern men eftersom solen sken så otroligt underbart och motivation var på topp så beslut jag mig för att sticka hem,svida om och dra ut på en promenad istället,vilket snabbt förvandlades till en joggingtur.. (Japp ni läste rätt, knäet gjorde sig påmint men det till trots så gav jag mig fan på att springa hela lilla skogsrundan runt..)  Och FAN va bra jag mådde efteråt, ont knä eller inte, jag ÄLSKAR att springa när solen skiner ,det går inte att komma ifrån!(Vilket resulterade i dagens leende!)

Väl hemma igen med det goda humöret pulserande så rensade jag upp i trädgården (Jag ÄLSKAR att jag har en trädgård!), ansade lite buskar som vi irriterat oss på hela vintern och plockade bort gammal bråte som fått förfalla på gräsmattan under några år, även missarna vågade sig ut och rulla runt i gräset..

När jag ansåg mig ha fått något sånär ordning på min lilla tomtplätt så bar det iväg in till en 40minuters-tur med spikmattan och Daniel Lemmas sköna stämma på perfekt volym.Slocknade direkt!(ställde alarm!)

Käkade frunch och nu dokumenterar jag rubbet..

Kommentarer
Postat av: jessica

man måste ju nästan prova dendär mattan alltså!

2009-04-01 @ 14:51:55
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0