Vid frukostbordet

Idag återförde jag morgonpromenaden i det wiklund-/lillbackska hemmet, det vart en lång en med solen strålandes i ansiktet,dessutom så fann jag en lapp på trappan från min söta morfar/trädgårdsmästare som tagit semester i helgen och begett sig till dalarna och till dalarna har även K. farit för att ta till vara på den sista snön vilket han gjorde helt rätt i..
Så nu sitter jag här vid frukostbordet,lite frusen efter promenaden med en värmande kopp te och en,tidigare nämnd,avokado shake.Jag hade bilddokumenterat det hela om det inte varit så illa att babe tagit med sig kameran på äventyr upp i fjällen. Nåja, en annan gång,nu har jag lite brådis för tänkte hinna med ikea och resten av hälla innan det är dags för spinning klockan 5.solong!



(Drömma kan man alltid!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0