vildsvins-safari

Fixade det. men det var tufft måste jag medge.. det var inte bara en gång jag var på väg från jobbet för en snabbis till affären men jag höll mig!  Var dock tvungen att sticka hem till mams o paps efter jobbet (gick lite tidigare eftersom abstinensen och tristessen höll på att äta upp mig inifrån.. )  för att alla butiker skulle hinna stänga innan det var dags att passera dom..
Jisses.. jag är galen som gett mig in på detta!
Nåväl, halva tiden avvklarad, halva kvar.. håll tummarna för moí.

Hos far bjöds det på knäckebröd och te ( Vilket var MYCKET uppskattat i mitt tillstånd!) och efter att jag mumsat i mig det så gav vi oss ut mot dom stora skogarna i hopp om att kanske skymta dessa omtalade vildsvin som folk är så exalterade över..vi såg inga svin.. inget annat heller för den delen.. jo .. en häst och tre rådjur.. det var alles!
Men liiite spännande var det.. tänk om det faktiskt dykt upp ett gäng nöffisar,jag hade nog blivit döskraj!

Nåja, dags för en välbehövlig sovstund för imorgon väntar ett tufft morgon-pass!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ja det vore int ehelt fel. å speciellt inte om det tog samma tid som till london också..då tror jag nästan jag borde sätta besöksförbud=) fåfänga.. jo..störst sannorlikhet. å i mit fall när jagibland r fåfängd på gymmet är det mest för det rä enda stället folk ser mig.. eller enda tillfället på dagen jag vistas blad andra människor.. å d¨å kan det kännas bra att var alite (LAGOM) vårdad=) varse för thet. skojja mest men kul att dte var gott!

2009-04-15 @ 05:43:31
URL: http://leeilas.blogg.se/
Postat av: jessica

men du kommer du inte ihag den gangen vi akte till min farmor i stora vika? da sag vi ju en hel vildsvinsfamilj haha!

2009-04-15 @ 13:41:17
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0