13 kvar

Sitter här på kneget och kom just på att det enbart är 13 skift kvar (efter detta!) som jag ska tillbringa på den här platsen, i den här stolen och med dom här arbetskamraterna! Sorgligt tycker jag..för jag trivs här! Om några timmar ska jag dessutom packa ihop för att bege mig tvärs över gatan till mitt möte med en "arbetslivscoach", vi får la se vad det är för nått men företaget,adecco, är i sig även ett rekryteringsföretag..så som ex. Manpower därför är det ju inte helt fel att upprätthålla ett band till min coach så att han utan vidare omsvep faktiskt VILL  hjälpa mig att hitta ett jobb!


Kommentarer
Postat av: isabelle

Det är så det borde va, man blir ju alltid lika glad då! :)

2009-08-10 @ 09:30:17
URL: http://isabellemd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0