Livscoaching

Nu var mitt första möte med Adecco avklarat och jag gillade min handledare och fick bra feedback, det här ser ljust ut för framtiden må jag säga! Nu sitter jag med några bitar brie-ost, en balja med chili/choklad-the' och en hög med diverse uppgifter att göra till nästa möte med min "coach".Det här ska bli spännande!Kul!
I afton hade jag nog tänkt bege mig iväg på lite pump men först en sväng till systerysters nya lya för att kanske få chansen att hjälpa till och renovera lite.. Det är min plikt som storasyster att ge en hjälpande hand!


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Låter väldigt spännande! Hur funkar det? Får du tips på saker du skall göra för att utvecklas eller går det mest på hur du skall utnyttja vad du redan har? Eller?

2009-08-10 @ 19:49:15
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Tack för ditt svar! Men är mer nyfiken.. Betalar du för det? Eller är det något du har "fått"? (Svara bara om du känner för det, jag är väldigt nyfiken ibland ;D)

2009-08-10 @ 21:19:54
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0