Sammanfattning

..Eftersom babe(som redan begett sig!) tagit med sig bilnycklarna och sista tåget redan gått så vart alternativ no1 för kvällen: Engelrocken (googla) ett på tok för komplicerat alternativ! Istället svidade jag om till en tjusig sommaroutfit,hoppade upp på hojen och trampade glatt iväg till svärmors hus,där mina fantastiska svägerskor styrt upp ett kräft/grill/dessert-party!MYCKET trevligt hade vi det men efter ett tag började det droppa av folk och framåt småtimmarna så begav resterande krigare sig iväg till den närbelägna låg/mellanstadie-skolan där X antal svettiga "burken"-omgångar lirades! När vi kände oss nöjda med kvällen (morgonens?) äventyr så begav vi oss hem över och jag ringde babe för att höra när han skulle hem.. men neeej han skulle ju tydligen sova därborta, DOH! Så det vart att trampa hem på egen hand och nu sitter jag i soffan och straff-äter upp hans "BonBon's" ... Moahahahaha... rätt åt han som inte kommer hem till mig! Moahahahahaha(<--Skit elakt skratt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0