Boxercise

Goddamn..
Nu var det längesen jag boxades,sjukdomaroch att jag haft mitt eget pass efter har gjort att jag inte gett boxen den uppmärksamhet den är värd men idag var det då dags, dumpade energi-lösheten i soptunnan och begav mig mot hallen, och jag ångrar det inte för en sekund. FY SJUTTON VA ROLIGT DET ÄR! Fick boxas med en donna jag fajtats med förut och jäklar va vi körde. Just nu är jag bara så himla glad att jag gick dit och jag skulle jättegärna dela den glädjen jag känner i kroppen just nu med er om jag hade kunnat. Hursomhelst, det var slutet på en toppendag, nu sa jag hälla i mig ett par liter smoothie med olivolja och diverse frukter,bär och sojadryck. SUCCE'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0