Fortfarande KAOS

Är så härligt effektiv denna fredagsmorgon/eftermiddag (beror på ur vems vinkel man ser det!) Sitter fortfarande i pyjamasen,Spexigt!
Spanar in olika Mini-PCs, min älskade sambo gav en liten, men väl menad, pik om att han gärna skulle vilja ha sin dator tillbaka. Hrrm..
Visst, inga problem, har länge tänkt fynda en ny, egen, blogg-dator men har liksom prioriterat diverse lull-lull istället. Typiskt!
Men imorgon kanske jag fakiskt åker iväg och slår till på en ny skönhet.Vad tror ni om det, har ni nån goding att rekommendera?(den ska kunna facebooka,blogga,arkivera bilder,Psp'as,mailas och.. ja...typ det!)

Hursomhelst, återhämtar mig inför mitt corepass ikväll, hoppar över cirkeln då jag fortfarande är dassig men coren ska jag nog klara utan att vara allt för dåligt föredöme.  Imorgon ör det julbord med kompaniet-brudarna, ska bli mycket skoj och mycket gott... längesen jag åt julbord ute, var nog senast när jag jobbade på restaurang och i stortsett levde på julbord från november. Då vart man lite less..

Blablablabla... GUUUUH, va ja babblar på , helt i onödan! Som ni kan se så är sidan forfarande under konstruktion, Ha tålamod!

Kommentarer
Postat av: Lina Sjöström

Eftersom Ubbe e så himla bra på att handla "billiga och bra" saker så tycker jag att han borde hitta en dator till dig! Kan ju inte mer än att bli en hit! =)

2009-12-04 @ 17:19:50
URL: http://luckyliniz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0