-

Begravningsdag idag!

Väntar på syrran, hon och Henke(rockstjärnan!) ska hämta mig såatt vi kan åka gemensamt till Skogskapellet. Jag känner mig yr och illamåeende, tung i kroppen liksom! Jag ska bära halsbandet efter farmor idag, kändes väldigt viktigt på nått sätt och syrran ska bära sin berlock med foton på farmor och farfar som hon fick av honom!

ANg. nått helt annat så ringde dom från Adecco imorse, jag ska tydligen börja gå dit och bli "arbetscoachad" en gång i veckan efter v.33, så att jag ska få lättare att hitta ett jobb... Jeeeezes! .. Känns som om jag troligtvis kommer ha lättare att hitta ett jobb på egen hand.. nåväl, vi får väl se!


Kommentarer
Postat av: Maria

Öhh...har inte du ett jobb?

2009-07-03 @ 15:16:34
URL: http://maria0223.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0