Nu

Gårdagen var så FANTATISKT underbar! Min vänner är så sjukt vackra och bruden sjöng för brudgummen och vice versa och jag kan garantera att inte ett enda öga var torrt..tillochmed grabbarna fick lov att tömma tårkanalerna och ni vet ju vad man säger.." Riktiga män ska kunna gråta!" Det var verkligen HELT FANTASTISKT!

Med tanke på att vi kom hem vid 5 i morse så kanske ni undrar vad jag gör uppe nu!? Ärligt talat så har jag inte en susning men Kristoffers telefon ringde och sen bar han iväg på cross tävling, tvivlar dock på att han faktiskt får köra för om han känner sig ens i närheten av ur jag känner mig nu så åker han dit för styrfylla så det bara smäller om det!



Såhär känner jag mig just nu...

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Men om du känner dig så där så känner du dig ju rätt gullig! ;D

2009-07-26 @ 12:44:33
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: sara

hejhej :) allt bra med dig då? :)

2009-07-26 @ 20:33:35
URL: http://schniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0