På ålderns höst..

Alltså seriöst, har ja blitt 300 år på gamla dar eller?
Helt färdig efter gårdagen och det enda jag tröck i mig var en flaska rödtjut.Träligt!
Vart ju iof knas med skjutsen så vi fick ju sitta ute och vänta i kylan och blåsten i säkert 2,5 timmar innan vi ÄNTLIGEN fick skjuts hem, helt sanslöst!
Nåväl, gårdagen var toppen iaf, var ju på dejt med tjejerna på aerobickompaniet , ordförande bjöd på underbart käk, samt dubbla efterätter, en STOR godisskål och massa annat smarrigt sen var vi ju då på Rydell & Quick i parken och dom bjuder ju alltid på ett hejdundrande ös!

Nä vet ni va, dags för en fräsch blåbärs-vinbärs-smoothie och kicka igång kroppen för dagen, klockan två ska min rookie-kamrat Anna öva sitt Pump-pass på mig så då gäller det att man är i fint  skick!
Over and out



Kommentarer
Postat av: Madelene ♥ Go My Own Way ♥

Har du me dåligt väder idag?

2009-07-19 @ 11:47:32
URL: http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0