PUST

Sådärja.
 Årets Hultsfredsfestival är nu till ända och jag vill nog konstatera att den varit FET! Med 20 band+ i bagaget så är jag sjukt stolt och är redan taggad inför nästa år!
Just nu har jag mest ont i magen efter alla malteesers vi tröck i oss på vägen hem men överlag så känner jag mig ganska stabil 5 dagars alkoholintag till trots!
Madness var AWESOME, Timbuk var en besvikelse ,Yo Majesty visade rattarna och Kid Cudi vart en glad överraskning trots sin sena entre. Det lokala förmågorna Bruket gjorde bra ifrån sig och drog till sig en hel del fans, gamla som nya!

Kommer troligtvis kasta upp lite bilder (som om ni inte fått nog!) både här och på fejjan så håll utkik nu ska här duschas och chillas sen ska jag bege mig mot min gode kamrat Jessica för att hålla handen till "Det okända"

Ha det fint så länge , stinkande kramar från Bloggface

Ps. Ni som kommenterat får vänta en smula på svar eftersom jag nu måste vila upp mig några timmar! Puss och kram på er iallafall!Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0