regn,Regn,REGN!!

JAg blir snart tokig, varje jävla morgon när jag vaknat på min snart 4 veckor långa semester så har det smattrat på fönsterbrädan.. och har det inte gjort det så har jag varit upptagen med nått annat så jag inte fått en möjlighet att komma utanför dörren på hela dagen och givetvis så har varje sådan dag varit varmare än den andra! Jag blir verkligen sur på riktigt!

Idag åker iallafall jag och min Babe på en liten roadtrip med diverse oplanerade stopp med start på Skara sommarland. Det ska bli så sjukt mysigt att umgås bara han,jag ..och min JÄTTE-inombordare som skriker röd på hakan!Typiskt!

Nåväl, mobilbloggar eftersom och vi släpar med oss datorn så dyker vi på nått trådlöst så slänger jag upp ett mer seriöst inlägg... men räkna inte med det!
Sayonara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0