WoopWooop

Gårdagen var nog mest meningslös,sov,sov och sov..stekte omelett,datade,glodde på tv och sov..promenerade till stor-coop och köpte jordgubbar och grädde,promenerade hem,åt jordgubbar och grädde,kollade på tv,datade och sov!

Värd dag va?

Skyller på att jag var tvungen att vila upp mig inför kommande dagar

Cirkus 3 timmar kvar innan det är dags att bege sig mot Hultsfred och jag är måttligt taggad, förhoppningsvis är det mindre grått ju närmare Hulingen vi kommer (hoppas hoppas hoppas!)..
Redan imorgon kickar festivalen igång med Ozomatli ut som första band! Det blir FETT!
Såå, ni får väl räkna med lite fattigt bloggande de näraste dagarna men har med mig mobilen och laddaren så förhoppningsvis så kommer jag inte var helt spårlöst borta..

Här kommer ettt smakprov från Hultan 2007






Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du hann packa allt å är redo att fara!! Ha så roligt så får vi ta den där promenaden när du kommer hem!! kraaaam!

2009-07-07 @ 11:09:57
URL: http://maria0223.blogspot.com
Postat av: I S A B E L L A

Vilka härliga bilder :P

2009-07-07 @ 11:16:43
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0