Äntligen

Ja hade faktiskt gett upp hoppet om att mina köksluckor skulle dyka upp innan sommarlovet, men vad händer!? Imorse vaknar jag av att, vad som tycks vara en extremt myndig person bankar på dörren och när jag öppnar så står där två små moppepojkar tillsammans med en äldre moppepojke och viftar med en pensel:
-Oj, sov du?
-Neeeej, det är ingen fara! (varför ljuger man om det? ska mmsa en bild sen så ni får se om ni tror att dom trodde mig!)
-Vi är här med luckorna,har du saknat dom?
-Ehh,nää! (Förstå vilken press jag haft på mig som kvnnan i huset att hålla rent i alla skåp när jag inte haft några luckor att dölja skiten med!)
-okej, för vi har letat i en evighet efter ditt nummer,dom har vart färdiga ett tag!
-Aja, det är lugnt! (Men ni visste vart jag bodde era as!)
-
Vi ska bara dra på det sista lagret när dom sitter på plats!
-okej fint!

Så nu så står det två små finniga pojkar i mitt kök och målar luckor.. intressant, kanske ska jag spela akten som den perversa gamla damen som utnyttjar dom små liven till fullo.. samtidigt som jag röker och dricker vin... eller nähä..det är inte okej.. uppfattat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0