Carpe diem

imorse gick jag upp 0500. Japp, ni läste rätt!
tog på mig lite paltor,snörade på mig löpardojjorna och drog till morsan och plockade upp lilla hunden för att vidare kuta hem till familjen Mattsson (ca 6km) där min fabulösa Yeni bjöd på frukost och kramar.Sen fortsatte jag min promenad i morgonsolen tillbaka hem till mamsen (fast en annan väg!) och dom  drog till Schweiz.
Jisses så jag kommer sakna dessa tokar men förhoppningsvis tar jag mig över en sväng i sommar för lite bergsvandring med godbitarna!OH YES!

Väl hos mor igen så hade papsen styrt upp en riktig helgfrukost (trots att det inte är helg..än!) och så slutligen, mätt och belåten, knatade jag hemöver , exprimenterade lite med mitt kommande träningsprogram, för att tillslut krascha i en svettig fläck på vår solberikade gräsplätt ! Trevlig dag kan man väl säga!

Kommentarer
Postat av: jessica

oooh snap! haha

2009-06-24 @ 15:16:59
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0