Im THE winner

Shit! Vilket halleluljamoment jag fick såhär in på småtimmarna när jag skulle uppdatera bloggen för TYDLIGEN.. så har ju JAG vunnit Kan Dee´s tävling ! Helt jävla UNDERBART!
Förutom detta lyckobesked så har dagen varit great, det började med en långpromenad med mamsen och jycken runt hela beautytown sen vart det jordgubbsfrossa toppat med grädde ute i solen och efter det så var det "Kenthucky fried BECCA" på hög nivå, hudcancern hägrar!  Sen vart det påtning i trädgårn där jag band upp klätterväxter,ansade örtlådan och knöt örtkvistar som mammsen fick med sig hem.  På kvällskvisten så cyklade jag ut till "förorten" hedkärra och badade i den lokala vattenpölen, Näck! och avslutade hela hippie-scenariot med lite meditation i solens sista strålar! Kunde inte ha blivit bättre! 
Avslutningsvis så har jag kikat på Seven pounds med syrran (sevärd) men nu är det dags för bingen!
Sov så gott och hoppas er dag varit lika grym som min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0