Kärlek

Jag och syrran har setat i över 3 timmar och läst kärleksbrev som farmor och farfar skrev till varandra när han låg i lumpen! Helt galet, dom skrev ungefär varannan dag till varandra,breven var alltid ca. ett A4 långa,handlade alltid om deras kärlek till varandra och avslutades alltid med "Svik mig inte, för jag kommer aldrig svika dig!Hälsa mor och far!"
Plus att det i varenda brev var noterat små,rara tilläg i marinalen! Måste jag påpeka att tårarna inte var långt borta!

Varför visar man inte sin kärlek så nu för tiden? han kom hem varje lördag men ändå så kunde dom varje vecka skriva flera sidor om hur mycket dom älskade och saknade varandra.
Min älskade farmor och min älskade farfar, Nu får ni äntligen vara tillsammans igen! Vackra ni!



Kommentarer
Postat av: jessica

oh så sött! jag och henke har också ett par kärleksbrev att skryta med hihi ;)

2009-06-10 @ 05:29:58
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Nina

åååh vad sött <3

2009-06-10 @ 10:15:17
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0