söndagsrevyn

..efter badet med syrran och gänget så hoppade jag på hojjen och styrde kosan mot svärmor där min lilla crossåkare stod och tvättade sin racer, han hade kört KM denna svala dag av alla dagar och var lite lätt matt i lacken så medans han pulade med det så fikade jag med svärmor. När hojen var ren och magarna fulla så beslöt vi oss för att dra iväg och bada men den uttänkta badplatsen var FULLSMOCKAD med folk så vi körde vidare.. längre och längre in i skogen.. tills vi slutligen kom till en hyfsat avskild och mysig badplats där vi bäddade iordning med filt och saft .Mysigt värre!








("Nån" har visst en solbränna som gör skäl för sitt namn!)

När vi myst klart packade vi ihop och begav oss hemöver för att mötas upp av lina och Robin som var ute på en söndagstur, vi tjålade lite skit sen gick babe och la sig eftersom han skulle jobba natt och vännerna for hem och jag hoppade på hojen igen för att åka till Lill-Coop och inhandla lite teve-snarr men eftersom värmen tär på aptiten så vart det bara frysta hallon och LL-mjölk. Väl hemma så passade jag på att vattna trägårn och sen var det slappt soffläge.. vilket inte vart långvarigt eftersom Lina precis ringde och berättade vad som troligtvis kommer bli årets "snackis".HELT SINNESJUKT! (Jag skrattar fortfarande,Lina!) För er så gör tyvärr inte denna nyhet någon skillnad men för oss inblandade så är det ofattbart! (Ni som hört talas om Jonny "Puma" Forsberg kan ju höra av er för en vidare uppdatering!)
Nåväl, nu blir det sängen och smälta den här nyheten för imorgon är det dags för förmiddagsskift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0