Beccafacts

1. Tre namn jag lyssnar till:
Becca,Rebecca,Wiklund
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag bryr mig om människor och vill att alla ska må bra
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att mitt dåliga humör ofta går ut över Habibi
4. Detta är jag rädd för:
Att mista mina nära och kära
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Lugn&ro,träning/aktivitet,skratt
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Säga upp kontakten med min familj och mina vänner.I övrigt så är ingenting omöjligt!
7. Detta tycker jag om att göra:
Resa,röra på mig,må bra,umgås,mysa,skratta...
8. Detta vill jag göra just nu:
Hitta ett bra jobb, Ut och resa
9. Bästa känslan:
Att vakna utvilad en ledig dag med solen strålandes och med vetskapen om att du är älskad och kan göra vad du vill!
10. Värsta känslan:
När man mister någon man älskar och känslan av att inte kunna påverka.
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Ödmjuk, både mot mig och andra och det ska inte behövas ord för att han ska se/veta att jag mår dåligt!
12. Är du kär just nu:
Mycket!
13. Jag vill gifta mig:
Ja, nångång! Utomhus och gärna med sand mellan tårna!
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
besöka flera intressanta länder,skaffa barn..
15. Min käraste ägodel:
....
16. Något jag vill ha i present:
Resor resor resor, ett mörkerrum inkl. utr. samt en mini laptop att ha i min ej existerande handväska
17. Detta har jag på mig just nu:
Lortiga jobbyxor,och en gul tshirt med ett tryck som säger "Pancakebreakfast,4 pancakes with 2 sausages"
18. Favoritkläder:
Löst och ledigt!
19. Favoritdjur:
Häst. Oerhört vackert djur!
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Det mesta som går att skaka rumpa till..
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället (just exakt jus tnu i skrivandets stund) :
Alltid Healing m. Beenieman o Lady Saw , Och Widerstand m. Gentleman o Curse. Och just i skrivandes stund så är jag även lite tänd på Dekadensen m. Promoe
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Roligast var de flesta praktiska klasser och tråkigast var nog Naturorientering på högstadiet fast det har abslut inget med ämnet i sig att göra utan berodde helt och hållet på läraren!
23. Stjärntecken:
Jungfru och våg.. men oftast Jungfru!
24. En bok jag gillar:
...
25. En film jag gillar:
The Crow
27. Favoritdoft:
Doften av regn och av solsmekt hud. Men snackar vi typ parfym så vill jag nog säga Dream angels heavenly fr. Victorias Secret
28. Detta äter jag gärna:
jordgubbar och hallon
29. Dricker helst:
Vatten eller fruktsmoothies utomlands
30. Favoritgodis:
Frystorkade jordgubbar med yoghurtöverdrag och bananchips med chokladöverdrag
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Älskar Indo. Men om jag ska välja nått där jag inte varit så blir det Indien.
32. Färg på mina ögon:
Grön/blå men när jag gråter så blir dom klarblå!
33. Min längd:
 1,69
34. Jag tror på:
Att ingenting är omöjligt bara man ger sig fan på det!
35. Jag spelar:
..gärna boule eller brännboll.
36. Person jag beundrar:
Ingen speciell men jag beundrar alla som ger allt för att nå dit dom vill!
37. Så här bor jag:
I ett halvt übermysigt hus i fagerstas ghetto.
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Tror faktiskt att de flesta är mer eller mindre levande!
39. Det här tänder mig:
ödmjukhet
40. Det här gör mig avtänd:
Energitjuvar och falskhet
41. Favoritfärg:
Rött fast just nu har jag även en lila period
42. Favoritcitat:
"Yesterday is history,tomorrow is a mystery and today is a gift!"
43. En hemlighet jag vet:
Om jag berättar det så är det ju ingen hemlighet längre!
44. Bästa present jag fått:
Mina gå-dojjer med geledämpning, inte för skorna i sig utan för att min älskling verkligen såg till mig och mitt eget bästa!
45. Senast köpta skiva:
Natasjas platta. Den danska sångerskan som dog i en MC-olycka på Jamaica!
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mina fräknar kanske?! Man ser alltid sommarfräsch ut!
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Min mun samt den klassiska stalltjejs-bakdelen.
48. Udda förmåga/egenskap:
Haha. Det berättade Cris. för mig häromdan att alltid när jag pratar med nån och ska berätta om hur jag ringde till nån annan inte svarar så drar jag alltid hela "Numret du har ringt kan tyvär inte nås förtillfället, var vänlig och försök lite senare!" och gärna med samma snärtiga attityd som hon i luren har också!Haha
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En katt
50. Två personer jag vill ska göra detta test:
Jessica och Leila

Kommentarer
Postat av: novembersara

SV: TACK! Den blommiga sjalen är köpt på Gina :)

2009-06-18 @ 13:27:05
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0