What!?

Hmm.. skumt det här..
Jag loggar ju som ni kanske märkt in på min blogg allt som oftast och blir sjukt glad när jag ser att jag fått massa nya kommentarer.. såklart!
Har dock tyckt att det varit lite fattigt på den fronten men nu fick jag förklaringen... av en slump gick jag in i arkivet och till min förvåning ligger där åtminstonde ett TJUGOTAL kommentarer som jag inte ens sett..Gamla kommentarer!
 Ganska så irriterande om ni frågar mig så om ni undrar varför ni har fått en mot-kommentar från mig nu som borde kommit för längesen så är det inte för att jag är otrevlig utan för att blogg.se är kokko!
Det var det jag hade att säga!

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Åhh det gör jag så gärna! Min man eller min pojkvän dåra surfar också! Du ska lätt åka till Sagres och surfa! Vågona där är off tha hook! Har du surfat länge? :)

2009-06-29 @ 13:46:00
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Men det var väl skönt att få sagt? ;D

Sv: Jag är lik Egoina. Egoina fanns först i och med att "Egoina" är ett alter-ego..

2009-06-29 @ 18:35:54
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0