WOW

Snart så får jag packa ihop mitt pick och pack för att bege mig mot Mami med hennes bil sen blir det en promenad med vovsingen och sen så blir det att öva på core-programmet! ÖVAÖVAÖVA!!
Troligtvis blir det så jag håller det vecka 29 istället. Min alldeles egna första instruktörsgrej!
Kul-Nervöst-Spännande-Skrämmande.. allt på en och samma gång! Men det går nog bra! ..Hoppas jag!  
Har ju fått ihop övningarna jag vill ha med men hjärnan är helt tom på bra musik,kändes helrätt först men nu känns det inte riktigt som om nått funkar.. har en del klockrena men vissa känns inte alls okej!
Leila eller nån annan, har ni nå tips? favvolåt mm?Behöver mer kött på benen!

Kommentarer
Postat av: jessica

men usch! detdär låter så peck! "Kött på benen" liksom. jag tänker mig att framsidan på vaden är HELT öppen och att man liksom precis skrrrrapat av det sista köttet från benet... bläää

2009-06-29 @ 17:11:17
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0