Ytterligare konverstaion

Nämnde ju tidigare min konversation med 118100 ang. mig själv och eftersom det var ganska så trevligt så beslöt jag mig för att ta reda på mer om min sambo och detta var vad jag fick till svar:

"118100 tror att Kristoffer är en stilig och charmig person.Vi tror också att han gillar att dansa och bada naken i snö!"

Fint de!

..och om vår kära vän Christian fick vi veta detta:

"118100 tror att Christian är en skön kille som gillar att åka kundvagn och lyssna på The Ark. Vi tror att han bor i en koja i skogen tillsammans med en snäll,smått troende igelkottsfamilj!"

Det sistnämnda bekräftade våra farhågor, 118100's medarbetare har utan tvekan intagit diverse misstänkta substanser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0