Äntligen fredag

Sådärja, då var min fina,fina mössa klar.. så nöjd!
Speciellt med tanke på att det var den första(och definitivt inte den sista!).
Egentligen hade jag ju tänkt slänga in ett par bilder på underverket igår men babe hade med sig kameran (eller jag hittade den iaf inte!) så jag fixar det i eftermiddag istället, jag förstår ju att ni är spända av förväntan att få se resultatet,
Nu ska jag sticka ett matchande iPod fodral.

Idag är det då fredag, hade planerat att gå hem nån timme tidigare eftersom jag trodde att det skulle vara slutproducerat för den här veckan men mina planer grusades när jag kom ner och verket brakade på för fullt, nåja, "Cash is king" eller vad det är man säger!?

(GRATTIS CICCI OCH ANNSO PÅ ER 25ÅRSDAG)


Kommentarer
Postat av: jessica

cash is apselut king!

2009-03-27 @ 22:30:59
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0