är våren här månne?

Snart har jag gjort klart mitt näst sista skift den här veckan och det är SÅ skönt kan jag säga, speciellt eftersom jag varit tvungen att jobba mellan 05.30 och 15.30 eftersom vi inte har nån produktion och det är faktiskt jäkligt stor skillnad mot att sluta 1400 som vi gör i vanliga fall här nere och dessutom så är vi ju inte direkt aktiva dessa stoppveckor och man blir faktiskt mycket tröttare av att göra ingenting än när man sliter röven av sig.

Dessutom så skiner solen och man vill ju bara ut,ut,ut..
Till min besvikelse så var det dock inte värst varmt (spec. inte i min läckra bruks-outfit) så jag vart inte värst långvarig eftersom det inte var särskilt lockande att slå sig ner i lä nånstans och riskera att dra på sig nått urinvägsfanskap,för när man väl behöver dom så är såklart alla ljugarbänkar puts väck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0