Morgonstund

Vad sjutton gör jag uppe såhär tidigt? Har gått upp kvart över 4 hela veckan och så när man äntligen är ledig då vaknar man av sig själv halv 7 och kan inte somna om..BE-DRÖ-VLIGT!
Funderar på att ta en liten promenad till min lilla Papis jobb och låna lite bra grejer dom har där+ att jag behöver skriva ut klisterlappar till mina receptmappar på deras excellenta klisterlappsutskrivningsmaskin och kanske så glider jag även in till lilla systeryster på en kopp automat-java.Så får det bli!
Och nu är Leila på (på väg till?!) Mallis för att påbörja sin livs upplevelse, Så impad av hennes kurage att faktiskt lämna tryggheten här hemma i Sverige i X antal månader för ett jobb i underbara Thailand (Nej,jag skrev inte fel,hon går en utb. på Mallis först!) Och att det dessutom är som något hon utbildat sig för ar ju helt fantastiskt!
Jag är som en stolt hönsmamma!:)

Dags att dra på sig promenerar-kängorna!

So long.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hönan agda=) hoppas du följer min färd i världen hehe, la upp lite bilder på fejjan idag. hoppas på att komam ihåg kameran lite meR=)

2009-03-22 @ 22:28:38
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0