pump it up

Åter på jobbet efter en underbar vecka med underbar tandvärk!Jag älskar tandvärk!
I övrigt så gör pumpen sig påmind från igår, ny release,bra låtar,me like!
Idag blir det till att testa Combat, får se vad knäet säger om det.håller tummarna för att det funkar.. har dock bokat in mig även på spinningen före så om det inte funkar med alla sparkar så får jag iaf röra lite på mig och det är ju det viktigaste för nu har jag fattat ett beslut.. Jag SKA tillbaka till min gamla muskulösa kropp, den här degklumpen som förtillfället pryder min benstomme gör mig inte riktigt rättvisa och det stör mig något fruktansvärt så nu är det fokus som gäller,
Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0