Tant tandlös

Det har varit en hård helg och jag känner än idag hur matt i lacken jag är, supa är inte riktigt min grej längre, man är ju trots allt ingen ungdom  så en endagars är knappt genomförbar, en tvådagars resulterar i en veckas sängliggande och 3- och 4 dagars kan man ju bara drömma om.. jag fasar redan inför festivalsommaren!

Förutom denna självförvållade trötthet så är jag nyss hemkommen från tandläkarn där jag fick 3 (TRE) bedövningssprutor och vart en visdomdtand fattigare så nu har man ju en sjuhelvetes smärta i käften också... trevligt!
Det enda positiva med det är väl förmodlgen att min sockeravvänjning börjar idag och förtillfället så får bara tanken på mat eller nått annat tuggbart mig att vilja spy..alternativt dö! 

Nåväl, här har ni iaf lite bilder på mina handarbeten..köpte mer garn idag så ska ner på jobbet och producera mera.. 

Brett pannband med nån slags skärm liknande sak. Vart dock liiite liten!Tyvärr!en helt fanastisk och perfekt mössa(min första!Ipodfodral, ska sätta på en knapp också.AJAJAJ 


Kommentarer
Postat av: jessica

ja jösses. detdär med sprutor är inte trevligt.. kul att min kamera dog för övrigt på ferren..

2009-03-31 @ 00:42:13
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0