Sol,sol,underbara sol!

Äntligen sista skiftet, känner mig pigg och alert och ångrar rejält att jag inte tog med kameran idag, det hade kunna blivit en hel del fina bruksområds-vår-bilder faktiskt.
Nåja, tänkte ut på en långpromenad i solskenet efter jobbet så får väl ta med mig kameran då eller nått,har ju morsans D90 hemma så det vore kanske ett yperligt tillfälle att gräva fram min gamla estetiska hjärnhalva och producera lite konst för troligtvis kommer hon kräva tillbaka underverket inom dom närmsta dagarna är jag rädd!
Så på önskelistan står för tillfället:
*Systemkamera
*Shakti-spikmatta
*Mindre vardagsrumsbord

Även "katter som inte hårar" står på önskelistan,nog för att jag aldrig skulle vilja byta ut min två små gosegrisar som jag har där hemma.. men.. tillexempel i morse.. Jag hade tagit mig en snabbdusch,kommer ner i vardagsrummet och slår mig till ro soffan för att snacka lite skit med monstrena som genast studsade upp i knäet på mig och började kurras och pussas och det var ju underbart,speciellt när deras lilla mamma var blöt i ansiktet så efter 10 sekunder såg jag väl ungefär ut som "Kusin Det" i familjen Addams..Mindre kul!

Sååå.. back to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0