Soppa på en spik

Kom för en stund sen hem från combaten och kastade mig genast över min nya,fina,gröna shaktimatta och jag lär ju erkänna att den första känslan var "Shit pommfritt, detta är smärta!" men efter att jag plågats en liten stund så började den där smärtan övergå i nått helt annat.. det kändes ungefär som att man sjönk genom golvet, det gick varma vågor genom hela kroppen och man vart helt dåsig, jag låg i ca 10 minuter som är rekommenderat för nybörjare och nu efteråt så känner man sig faktiskt otroligt lugn och harmonisk i kropp och själ+ att jag vart sinnesjukt törstig efter en liten stund!
Om man säger såhär,jag älskar den redan!
Nu.. slänga ihop en qourn-och grönsakssoppa,sen.. tänkte jag lära mig sticka!
So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0