i afton

Nyss hemkommen från ett dösvettigt spinningpass och ett svinkul combatpass, det bedrövliga knäet gjorde sig påminnt så jag fick reducera mina kickar,hoppar och skutt till något mera stillastående men det till trots så gick jag hem med ett leende.Känns bra att det inte är helt kört med de roliga passen iaf!
Nu är det tv-häng med en balja med friggs underbara röda eko-te,rabarber/vanilj (som dom underbara brudarna hade med sig i inflyttningspresent!) och en smarrig banan/ägg/avokado/kakao-kräm och om inte alltför många minuter blir det till att kraschlanda i bingen tillsammans med mina nya detox-plåster, direktimporterade från Australia, omskrivna i senaste numret av fitness(tror jag!?) och INTE dissade så var man ju bara tvungen att testa..återkommer med text- och bild dokumentation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0