Vår i beautytown

Tog en härlig solskenspromenad med kameran efter jobbet som planerat..Har dock inte riktigt förståt mig på tekniken ännu men lite bilder knåpade jag ihop iaf.. inte så mycket att hänga i julgran men alltid något..
När det började skymma så styrde jag kosan mot floravägen och min käre farfar och som det omtänksamma barnbarnet jag är så shoppade jag med mig lite yoghurt och doningar till lilla farfar och ack så glad han vart.
Efter X antal koppar kaffe och en livlig diskussion om det samhälle vi lever i så styrde jag kosan mot jessica där det bjöds på ännu mera kaffe,smarriga kladdkakemuffins och hemmabakade kakor.Yum Yum! 
Och jäklar va vi språkade på också.. mycket trevligt må jag säga! Imorgon är det Roomservice IRL på Hotell Andersson,då ska det målas och donas..det blir nog inte värst otrevligt det heller!
Nu har jag mumsat i mig en skiva Pepparkaksbröd ("mjuk pepparkaka-special" med rågmjöl,inge socker,nått extra ägg,loppfrön toppat med flingsalt!) Smarrigt värre!
Nej hörrni, Nu lär jag se slutet på The Mentalist.Bra skit!

Kommentarer
Postat av: jessica

finfina bilder du :)

2009-03-20 @ 19:47:55
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

riktigt härliga bilder måste jag säga. hoppas allt e bra med er!!! stadde

2009-03-28 @ 07:57:12
Postat av: stadde

skickade nyss men de verkar inte ha blivit rätt.. tror jag börjar få alsheimers?? väldigt härliga bilder du tagit.. så man blir sugen av att gå ut en vända

2009-03-28 @ 07:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0