Folk alltså...

Sånt här kan jag störa mig så EXTREMT mycket på..




..jag är på väg hem från stallet i godan ro när plötsligt en bil kör förbi mig och lite längr fram vevar ner rutan och slänger ut denna tingest! Vad är problemet liksom?! Kunde inte denna ynka lilla burk fått ligga kvar i bilen de 5 minutrarna det tar att köra in till stan och väl där kasta den i närmaste soptunna?! Nej tydligen inte, för det är u MYCKET bättre att skräpa ner i naturen! Och tänk, TÄNK... om jag hade kommit i full galopp med en häst och hästen trampat på burken.. då hade det nog inte blivit så jäääävla roligt!
Ibland undrar man ju hur folk tänker, reklamen säger ju "Red bull ger dig vingar!" men tyvärr tror jag att det bara  var den här personens hjärna som fick vingar den här gången!
PACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0