Första lediga

Vilken dag alltså!
Först långpromis med grannen som planerat! CHECK!
 Löptur med maria som planerat! CHECK!
(Vi tog 2 varv runt eskiln varav ett gåendes, vi var ju tvungna att spara på underlaget, lär ju räcka hela sommaren!visst!? för det hade absolut inget att göra med att vi var lite småtrötta.Visst?!)
Cyklade hem till lilla farfar där vi mumsade keso och melon sen var klockan nästan fem så då vart det cirkelträning på Aerobicskompaniet och det var superkul speciellt eftersom det var ett tag sedan jag var där!

Och NU fick jag slå ner röven efter att jag och babe fixade iordning parkeringen och dess slipers!Äntligen!
Dagen känns minst sagt fulländad och inatt kommer jag sova som ett litet barn!Underbart!

Hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: Lina

Tjaae... kanske inte lika händelserik som din! =)

Vi vaknade.. käkade frulle, badade/solade i/vid poolen.. drog en sväng till WALL-MART och köpte grill + kol.. sen åt vi på ett helt sjukt bra ställe som heter Appelbees.. Bland det bästa jag ätit (trippelost-sås med färsk basilika, pasta och bruchetta). Därefter drog vi till en mataffär och handlade det vi ska grilla! Nu håller robin och börje på att mecka ihop grillen medans vi andra slappar vid poolen igen! Klockan är 5 på em här och det är OLIDLIGT VARMT! Så har min dag varit hittills..

2009-05-15 @ 22:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0