Gäsp

Jag tror jag vaknade en gång i timmen inatt i tron att jag försovit mig,INTE okej! Känner mig för tillfället som en utskiten äppelmos och att frisyren står på ända som aldrig förr gör inte direkt synintrycket av mig som avföring bättre! (Resultatet av sömn med blött hår!) Mina arbetskamrater måste trott att jag har ett galet sexliv och att jag hinner med ett skjut varje dag innan jobbet eftersom dom i början av min brukskarriär alltid kommenterade mitt k-rufs i början av varje skift (fm som em) med nått snitsigt i stil med "Körde du slut på pojkstackarn innan jobbet?".. and so on..
Nu snackar vi alltså en frisyr som får en våldtagen Courtney Love att se stylad ut!
Bara min gode vän L's kommentar kan väl egentligen tala för sig själv: "Du ser ju värre ut än mig!"
Att dom nu förtiden inte ens lyfter på blicken mot min hjässa skulle väl egentligen enkelt kunna förklaras med att  dom nu insett att jag faktiskt helt enkelt inte innehar en hårborste!
Men .. vad vet jag, kanske går dom fortfarande och tror att man, när man är cirkus 23 barre, orkar gå upp 4 på morgonen för att hinna få sig ett nummer!


Kommentarer
Postat av: jessica

HAHAHA du är ju riktigt fyndig och rolig såhär på morgonkvisten du. men det är väl bara för att du nyss fått dig lite makkaraa! höhöh

2009-05-05 @ 07:30:32
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0