Gloryfication

Alltså.. jag har sagt det förut och jag säger det igen.. Jag gillar regn! (Dock inte på mina lediga dagar när man vill göra saker!)
Det blir liksom så mörkt och mysigt och man blir lite sådär kulen så att en brasa blir en gåva från gud och alla vet ju hur mysigt det är att bara sitta med en god bok, en kanna te och en sprakande brasa i halvmörkret för trots att vi har typ 5 m2 stora fönster på i stortsett varenda vägg i huset så är det fortfarande helt mörkt inne! Mysigt!
Dessutom så älskar jag att springa när det regnar för då känner man sig inte sådär kvävande varm som man ibland kan göra! [Och med tanke på att jag har jättestora hål i mina löpskor så kanske det vore på sin plats att unna sig ett par nya idag?Bara så att jag ska kunna springa i regnet alltså! ]

(Ni märker att jag försöker hitta så många positiva saker som möjligt om regnet för att Murphys lag ska inse att det är bäst att ge mig sol i helgen va?!Bra!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0