I ren Homer-anda

Ännu en gång så sitter jag nere på bruket och bloggar i brist på annat! För det vore ju fy skam att faktiskt arbeta på arbetet!
(Skämt å sido, ni som känner mig borde veta att jag faktiskt skulle gjort nån nytta om det hade funnits någon nytta att göra! )
Men faktiskt går ju mitt arbete ut på att i stort sett göra så lite som möjligt, för som jag brukar säga, när jag sitter med klövarna på bordet då går produktionen som bäst!

Inplanerade fiikat med lilla mamsingen vart mera en brunch i form av bakad potatis med tonfiskröra (och sallad).
Gott som vanligt!
 
Sen bjöds det på kaffe och gratisfrukt på pappsens jobb, det verkar som om min älskade familj tror att jag ska bryta ihop över hela den här varsel-grejen,men icke sa nicke "Vi ska gå stärkta ur det här!" som vår käre VD här på FSAB skulle uttryckt det! Jomenvisst! Vi ses inom 5 år då Mister VD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0