Knack knack

Jävlar anama vad seg det gick att ta sig upp i morse, var helt sjukt trött, dessutom så höll lillskiten på att reta hål i huvet på mig hela natten,vilket inte direkt gjorde min lust att gå upp större! Han har ju liksom lite problem med att inte kunna springa in och ut hur han vill för på vår förra adress hade han ju en kattlucka att utnyttja så fort han kände för det, men inte här inte, vi har verkligen försökt få han att fatta att när det är kväll så är det kväll men han är lite trög vår grabb så han kraffsar och ska ut, sen kommer det en grannkatt, då blir han rädd och kraffsar och ska in,sen när han har haft ett laddat pepptalk med sig själv och blivit tuff så ska han ut igen och moppsa upp sig men så när han väl kommer ut så vart han bara en lite skit igen så då ska han ...ah.. ni hajjar... och så fortsätter det heeeeela natten lång!

Fan .. jag har bråttom ut till stallet om jag ska hinna innan jobbet... och vad gör jag?! sätter mig och bloggar om en massa dynga! Grattis Becca!GRATTIS!


En kattlucka kanske!?


Drygpelle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0