Rättelse

Kom precis på att jag lär påpeka en sak...
I gårdagens inlägg berättade jag om den super smarriga salladen där innehållet i mångas ögon kunnat liknas vid ganska så djurit (tonfisk å lax!) för att imorse poängtera att jag inte äter djur... kan tyckas något förrvirrande..
MEN.. jag erkänner.. jag är ren och skär djur ras(art?)ist! Jag kan ärligt säga att jag inte har samma känslor för en räka eller mört som för en häst eller kattunge (okej..katt kanske ni inte äter så ofta!) dessutom så tycker jag att "kött" ..det jag väljer att kalla "kött" alltså.. bara smakar järn.. och vill jag ha i mig järn så har jag ett helt skrotupplag här på bruket att suga på.. såå.. då har vi benat i det!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0