Rena rama julafton

Helt vimmelkantig är jag, slocknade på soffan nu några timmar. Vaknade av Postis som bankade hårt och tjänstemannaaktigt på dörren, han hade 2 paket att leverera åt mig.Trevligt!
Jag är en riktig "erbjudande -torsk" nämligen vilket innebär att så fort jag får en sån där lite n lapp i min hand där det står "3 nr av ********* och en *******" för endast 49 :-  (och väääääldigt litet och finstilt ) +porto på en miljard"  så nappar jag direkt. VIlket för övrigt nu senast resulterade i dubbel uppsättning topphälsa och dubbel uppsättning Sköna Hem. Toppen!

Och det var då alltså sådana premier som dagens paket innehöll!
*Ett handuksset i lustiga färger och en söt lila skål från "Allt i hemmet" 
*Två ursöta lotus-ljuslyktor och en vit plastvas(superpraktisk!) från "Sköna Hem"

(kan ha varit tvärtom men det kvittar!)

Dags att kila till kneget.CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0