Sontag

En JÄTTE-kopp med kaffe och strålande sol, så börjar sista dagen på den här helgen!Underbart!
Hade tänkt vara effektiv även idag med lite tvättning men till min förtret så var det nån annan rackare som bokat upp sig på hela dan så tji fick jag!

Istället har jag hunnit med att städa lite,pratat med blommorna i trädgården inkl. trädgårdsmästaren (som för övrigt var mycket impad av min busk-plantering!Vadå!? Nä,jag är inge stolt!) druckit kaffe och gosat med katterna, en typisk söndag helt enkelt! Nu tänker jag bara njuta av friden med ett par härliga inrednings/hemmafix-magasin och vänta på att den där mannen kommer hem från v-ås så man får pussas lite!



En bild på den omtalade Calibahn från Die Reise Nach Melonia som är världens,utan tvekan, bästa tecknade film!



Såhär kommer förhoppningsvis min buske se ut om några veckor/månader/år...

Kommentarer
Postat av: Paro

Varför är titeln på tyska? Filmen är ju svensk. Resan till Melonia liksom :)

2009-05-10 @ 22:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0