Svettlana

Jag har verkligen slitit mig svettig idag, först i morse så gjorde jag ju allt det där som jag nämnde tidigare.Sen så gick jag som jag också nämnde, till lilla farfar,där det bjöds på wienerbröd,glass och kaffe. När vi snackat ett tag och han konstaterat för mig att han har fått tinnitus, tinnitus som spelar "Mors lilla olle" och "Mozart" (!) så begav jag mig hemöver där min krusbärsbuske väntade! 
Jag gräv..

Okej.. FUCK!

(nått knasigt hände,jag skrev ett helt inlägg och la in det, allt var med, men nu plötsligt så var det bara halvt!?SKUMT!)

..de en STOR grop så att svetten rann, som jag sen planterade den STORA krusbärsbusken i vilket gjorde att svetten lackade ännu mer,en fantastisk buske är det + att den var helt gratis!
Efter det så fick jag påhälsning av grannungarna som erbjöd sig att hjälpa till(!) men eftersom jag i stort sett var klar så tackade jag nej och upplyste dom istället om mina kommande krusbär och att det var tillåtet att plocka nån då och då..

Sen när jag trodde att det äntligan var dags för lite soffläge så ringde Babe och föreslog lite vedhämtning som resulterade i stapling av ca 1,5 kubik! Och så slutligen.. när det var över så var det bara in,kasta om kläder och bege sig iväg till västerås på nå biltjossan.. ibland lär man ju offra sig för kärleken!
Väl där tröttnade jag efter cirkus en kvart så 2 liter kaffe senare snodde jag bilen och stack hem..
Bilder kommer imorgon eftersom han har kameran kvar i v-ås..
Det var den "inte göra ett skit"-dagen det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gräv... ? =)

2009-05-09 @ 19:24:05
Postat av: matilda

raring! vad roligt att du hitade till min blogg och jag tillbaka till din :) hur mår du?

2009-05-10 @ 09:05:21
URL: http://yournewbff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0