Update

Fortfarande på kneget, kanske får vara kvar ytterligare nån månad = xtra klirr i kassan!Yippie!
Imorgon är det dags för stall igen, då kan jag mocka och grina av mig lite ångest, längtar redan! Tröstköpte lite chokladdragerade bananchips och frystorkade,yoghurttäckta jordgubbar idag på väg till jobbet, det var jag väl värd va?
Helt klart nått som borde rekommenderas starkt!
(Tro däremot inte att det, bara för att det heter "naturgodis",är jättenyttigt och  inte innehåller nå konstiga grejjer för det gör det, massa E blaha hit och E blaha dit!) 
Men det spelar ingen roll för dom är UNDERBARA!

Idag har jag virkat en fin mössa, bild kommer kanske imorgon.. eller ikväll!

Antal sökta jobb: (2)
Antal svar: (0)
Antal erbjudna jobb: (0)
Antal erbjudna "sysselsättningar mot ersättning": (1)



Kommentarer
Postat av: Jamilla

Mums! De frystorkade jordgubbarna med yoghurt är en favorit!

2009-05-13 @ 21:31:07
URL: http://jamilllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0