hippetihopp

Givetvis hade himlen öppnat sig lagomt tills jag skulle knata hem från spinningen men det gjorde inte värst mycket eftersom jag 1.)Redan var dyngsur av svett! 2.)Gillar regn; doften av det, känslan av  det,pölarna,gräset  som växer, allt blir grönt ..ja.. osv..
Nu är jag nyduschad och fräsch, bänkad,med en stor kopp te och den godaste mörka chokladen av dom alla, Konfekta Art collection,70%,Fairtrade, framför tvn och NCIS. Babe är iväg och grejar med bilen (Otippat!) men kommer förmodligen hem när som..
Nu är reklamen slut,dags att återgå till mitt tvtittande.
Ha en underbar fredag mina vänner!(Spec. ni donnor i skånelandet,önskar jag hade kunnat haka på!Puss på er!)



Såhär glad var jag trots regnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0