dripp dropp

Har precis hällt i mig en kanna pepparmyntste med pepparmynta från min alldeles egna trädgård.SÅ NAJS!
Ska bli väldigt intressant att göra te på kanelbasilikan sen när den kommer upp! YEAAAAY!
För övrigt så pissar gud på oss här i fagersta och jag passade därför på att sprida ut lite aska över tomt-plätten vilket tydligen ska ge näring åt det som växer (hade nått att göra med cellulosa tror jag!)

Hahahahaa

Önskar verkligen att nån hade varit här med mig nu,bara för att bekräfta att det som precis hände,faktiskt hände, jag tror jag kommer att dö av skratt!
Mina små kissekatter ligger på varsin sida om mig i soffan nu, och plötsligt så gjorde lilla Jonathan en liten rörelse som tydligen gjorde att han var tvungen att lätta på trycket så han släppte världens prutt vilket INTE uppskattades av lilla fröken Annlouise som jamande rynkade på näsan och tittade på mig med upprörd min samtidigt som hon la sin lilla tass på min hand. Ungefär som, "Mammaaa,säg till haaan!"
Guh va ja älskar mina små missar!




Kommentarer
Postat av: jessica

men HAHAHHA mamma säg till han! fan vad man körde med det. eller när man spände blicken i lillebror samtidigt som man med en varnande men samtidigt retlig röst ropade "maaaammaaa...." hahahah

2009-05-05 @ 23:14:31
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Lina

Men fy fan vad söta dom är!!!

2009-05-06 @ 10:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0