spargrisen

Okej, vi kom iväg i hyfsad tid, drog till Avesta istället för Västerås och passade på att både gå in på jysk och ÖB ..och NEJ, vi kom inte hem med några utemöbler utan det här:


..och NEJ.. det är inte en död trollslända utan en helikopter, en radiostyrd helikopter!

Konversationen löd ungefär såhär:

Jag: "om vi köper det här bordet så får vi plats jättemånga!"
Han: "men om vi köper DET HÄR bordet slipper vi bjuda hem så många!"
Jag: "men NÄR vi har många på besök så är det jättebra att ha ett stort bord!"
Han: "men om det börjar regna då? till det lilla INGÅR parasollet!"
Jag: "men isåfall så får vi väl köpa till det här JÄTTE parasollet för 600 spänn då!"
Han: "har vi råd med det ?"
Jag:  "inte nu kanske men vi kan ju köpa det, eller ett annat, sen!"
Han:  "mmm"


Vi kommer överens om att vi ska hålla lite i slantarna och fundera över natten, på vägen ut så utbrister han:

"Om du ska få det stora bordet så vill jag ha en helikopter!"

..men..

..och innan jag hade hunnit blinka så har han köpt en helikopter för 200 spänn!det är vad vi i den här familjen menar med att hålla i slantarna!

Jag: "Vad var det där bra för då? du har ju redan ett flygplan!"
Han: (aningen skamset!) "Men det kan man inte flyga inne med!"

EH .. VA!!?!?

Jag ÄLSKAR verkligen min baby!Han får mig alltid att skratta!!

Kommentarer
Postat av: pierre

hahaha..man måste ju faktiss ha en inne helikopter också..haha

2009-05-22 @ 14:40:20
Postat av: Anonym

pierre: Nej! man behöver INTE en inne-helikopter! :)

2009-05-22 @ 15:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0