Kuddface

Soff-sömn inatt.Det känns!
Pallade verkligen inte att släppa mig upp i sängen, var sinnessjukt trött, det verkar som att stora städer tär på en!
Men så över till nått annat, läste precis på aftonbladet en artikel där man kommit fram till att "Du blir fet av frukt!"
men alltså snälla nån, GIVE ME A BREAK! Det är ISO-,GI-,Atkins-,Cambridge-,Flygvärdinne-,Robinson-,Viktväktar-,Stenålders-,LCHF-metoden hit och dieten dit! Mat är farligt, Vatten är bra(Inte innan vägning!)(!)! Och nu är det då alltså även farligt med frukt..Hur långt ska det få gå egentligen!?Somalia-barn-metoden är inte långt borta!!
Jag följer "Jag-mår-bra"-metoden och det tänker jag fortsätta med!
Är det med dom här idealen vi vill att våra barn ska växa upp?!
Jag mår illa!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag håller med!! Grrr

2009-05-04 @ 11:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0