Glader

Stallet var GREAT!
Det var ju trots allt nästan 9 månader jag var är sist så det var faktiskt en aning nervöst när vi satt i bilen på väg ut men så fort jag satte foten på stallplanen så var allt som bortblåst!
Allt satt som det skulle i ryggmärgen och jag kunde sätta på både sadel,träns och skydd utan att ens tänka!

Vart bara en kortare ridtur eftersom det inte kändes riktigt okej i trav (Gick dock TOPPEN i galoppen..höhö), hann till och med med att ramla av.Vi var på väg hemåt i galopp när han plötsligt fick för sig att göra en tvärnit och eftersom inte balansen är på topp efter en vinter utan vare sig häst eller bräda så flög ju jag som en liten vante och landade mjukt och behagligt på ändan, tur man har inbygd kudde där bak! =)
Dessutom fick jag chans att gosa lite extra med "Jalle" i hagen vilket också var underbart!
Hursom så vart jag sjukt glad av att komma ut i stallet och hade kunnat stått och snusa i Göstas päls hela eftermiddagen,så nästa torsdag så ska jag ta hand om honom igen istället för syrran som även då är hundvakt!
Längtar redan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0